| Soutěž | Navigační pohár Petra Tučka 2023 |
| Kolo | 5 |
| Typ | Navigace po známé trati |
| Datum | 2023-07-01 |
| Ředitel |
|
||
| Rozhodčí |
|
| Pilot |
|
||
| Copilot |
|
||
| Kategorie | B-RAL2 | ||
| Čas startu | 10:45:00 | ||
| Rychlost | 120 | ||
| Imatrikulace | OK ZUU 56 | ||
| Typ | Condor TL132 | ||
| Klasifikován | ANO | ||
| Body | 1950 |
| Typ | Zadáno | Body |
| Znaky [O / N / F] | 0 / 0 / 0 | 0 |
| Fotky [O / N / F] | 5 / 0 / 0 | 500 |
| Vzlet [S / Z / D] | 10:45:00 / - / - | 0 |
| Přesnost přistání [B] | 0 | 0 |
| Protisměrný let [P] | 0 | 0 |
| Ostatní body [B] | 0 | 0 |
| Ostatní penalizace [B] | 0 | 0 |
| Poznámka | - |
| Jméno | Typ | Vzdálenost | ČB vypočteno | ČB změřeno | OB protnuto | PB protnuto | Výška omezení | Výška změřeno | Body | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| VBT | OB, ČB, MAX_VYS, VYS_Z | 0.00 | 10:52:00 | 10:51:54 | ANO | ANO | GND - 3500 | 482 | 100 | 50 | 0 | 0 |
| B01 | ČB, PB | 4.97 | 10:54:29 | 10:55:43 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 379 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB1 - železnice s polní | OB, ČB, VYS_K | 15.82 | 10:59:55 | 11:03:22 | ANO | ANO | GND - 3500 | 400 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| B02 | PB | 23.12 | 11:03:34 | 11:08:19 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 413 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB2 - kaple | OB, ČB | 25.36 | 11:04:41 | 11:10:08 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 414 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| OB3 - střed hřbitova | 34.02 | 11:09:01 | 00:00:00 | ANO | NE | GND - FL 660 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||
| B03 | ČB, PB | 48.21 | 11:16:06 | 11:28:27 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 739 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB4 - Y křižovatka | OB, ČB | 52.32 | 11:18:10 | 11:31:38 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 652 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| B04 | ČB, PB | 57.45 | 11:20:43 | 11:35:32 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 641 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB5 - křížení polňaček | OB, ČB | 64.97 | 11:24:29 | 11:41:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 456 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| B06 | PB | 73.69 | 11:28:51 | 11:47:11 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 492 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB6 - mlýn | OB, ČB | 80.31 | 11:32:09 | 11:52:12 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 430 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| B07 | PB | 83.91 | 11:34:57 | 11:56:44 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 400 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB7 - Y křižovatka | OB, ČB | 88.72 | 11:37:22 | 12:00:13 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 454 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| B08 | PB | 99.72 | 11:42:52 | 12:08:14 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 355 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| OB8 - dráty s polňačkou | OB, ČB, VYS_Z | 104.43 | 11:45:13 | 12:11:35 | ANO | ANO | GND - 3500 | 382 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| B09 | PB | 110.07 | 11:48:02 | 12:14:37 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 550 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| B10 | ČB, PB | 117.59 | 11:51:48 | 12:19:48 | ANO | ANO | GND - FL 660 | 598 | 0 | 0 | 100 | 0 |
| KBT - Spitfire J. Hartmana | OB, ČB, VYS_K | 122.01 | 11:54:00 | 12:22:32 | ANO | ANO | GND - 3500 | 568 | 0 | 50 | 0 | 0 |
| Počáteční bod | Koncový bod | Narušení min počet | Narušení min čas | Narušení max počet | Narušení max čas | Body |
|---|---|---|---|---|---|---|
| VBT | OB1 - železnice s polní | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |
| OB8 - dráty s polňačkou | KBT - Spitfire J. Hartmana | 0 | 00:00:00 | 0 | 00:00:00 | 0 |